Somnul pe saltele de latex

Cand vine vorba despre saltelele de latex, exista foarte multe lucruri de spus. Saltele din latex sunt recunoscute ca fiind cele mai potrivite saltele capabile sa ofere confort datorita unui cumul de factori.

Saltelele cu latex sunt in topul celor ce ofera un grad inalt de confort deoarece acest material, latexul are capacitatea de a permite aerului sa treaca, realizandu-se astfel o buna ventilatie a saltelei, aceasta neincalzindu-se in timpul verii, oferindu-va dumneavoastra un somn cat mai odihnitor.

Exista voci ce afirma ca saltelele din latex s-ar incinge in timpul noptii. Trebuie precizat ca aceste saltele, realizate cu latex natural nu prezinta acest deficit. Latexul preia caldura corpului si o transfera spre saltea nepermitand incalzirea acestuia. Latexul fiind un material pe celule deschise, se produce astfel transferul de caldura catre exterior.

Saltelele din latex sunt o optiune importanta pentru cei ce cauta o saltea ce este necesar sa le ofere un somn sanatos si odihnitor. Un alt plus pentru aceste saltele este ca latexul nu va permite sa amortiti in timpul somnului, astfel incat veti avea parte de un somn fara intreruperi, linistit.

Din gama noastra de saltele Superioare  puteti alege mai multe modele realizate pe structura de latex.

Efectele cofeinei asupra somnului

Cofeina a fost declarata ca fiind cel mai popular drog din lume. Aceasta se regaseste in mod natural in peste 60 de plante, cum ar fi: boabele de cafea, fruzele de ceai, pudra de cacao si multe altele. Peste tot in lume oamenii consuma cofeina zilnic in cafea, ceai, ciocolata ori in unele bauturi racoritoare.

Deoarece cofeina este un stimulet majoritatea oamenilor o consuma imediat dupa trezire ori pentru a se mentine intr-o forma mai buna pe parcursul zilei. Ceea ce este important de mentionat in legatura cu acestea este ca nu inlocuieste somnul, doar ne poate face sa ne simtit mai energici pentru o perioada de timp, deoarece aceasta blocheaza substantele din creier responsabile cu actionarea starii de somnolente si totodata creste productia de adrenalina a corpului.

Nu exista o necessitate nutritionala a corpului in ceea ce priveste cofeina. Fara echivoc, consumul moderat de cafea, nu este asociat cu nici un risc cunoscut pentru sanatate. O ceasca de cafea, fara a se depasi insa concentratia de 250 mg cofeina /zi este considerate ca fiind o cantitate moderata.

Cofeina este absorbita de fluxul sanguin la nivelul stomacului si poate avea efect stimaltiv rapid, de pana la 15 minute dupa ce aceasta este consumata. Odata ajunsa in corp, aceasta isi mentine efectul pe parcursul catorva ore, dureaza aproximativ 6 ore pana cand aceasta incepe sa fie eliminata.

Exista numeroase studii ce sustin ca aceasta ar provoca dependent fizica. Daca dumneavoastra banuiti ca ati putea suferii de acest tip de dependent cel mai bun test pe care il puteti face este sa renuntati la consumul de cofeina pentru cateva zile. Daca in urma intreruperii consumului apar semen cum ar fi durerea de cap, oboseala sau dureri muscular este foarte posibil sa va numarati printre cei dependenti de aceasta substanta.

Chiar daca aceasta consumata in cantitati moderate nu prezinta riscuri pentru sanatate, nu este recomandat consumul acesteia de catre cei mici. Aceasta poate tulbura absorbtia nutrientilor in cazul acestora. Copilul poate consuma mai putin mancare in urma consumului de coifeina, aceasta actionand ca un inhibitor asupra poftei de mancare.

Cofeina este un bun stimulent pentru organism, conumata in doze moderate aceasta poate:
– sporii vigilenta
– ajuta in cazurile de tensiune scazuta

Ca si minusuri pentru consumul acesteia putem enumera: cazuri de anxietate, iritabilitate, insomnii, dar de obicei numai in cazurile de consum exagerat, iar daca va confruntati cu una dintre aceste simptome este indicat sa miscorati doza de cofeina consumata.

Pentru a avea un somn mai bun, mai odihnitor si totodata pentru a reduce starea de somnolenta ce apare pe parcursul zilei incercati sa urmati sfaturile de mai jos:
– Stabiliti-va o rutina in ceea ce priveste somnul
– Create un ambient propice somnului, linisstit, racoros si intunecos
– Dormiti pe o saltea pe care dumneavoastra o considerati comoda si care corespunde cel mai bine nevoilor dumneavoastra. Gasiti o gama variata de modele atat pentru saltele cat si pentru accesorii pe www.saltele-online.ro
– Folositi dormitorul doar pentru a dormii, evitati sa desfasurati alte activitati
– Faceti exercitii fizice regular, dar evitati-le cu mai putin de 2-3 ore inainte de a va culca
– Evitati cofeina in apropierea orelor de somn
– Evitati fumatul
– Evitati consumul de alcool inainte de culcare